حمایت همه جانبه از مادریدیسمو

فدراسیون فوتبال اسپانیا به بهانه ی برگزاری بازی پلی آف اسپانیا با اسلوونی برنامه ی بازیها راتغییر داد. بر این اساس بازی های هفته ی 11 , که درست قبل از ال دربی بود قبل از هفته ی نهم برگزار می شود. این سیاست مادریری هاست زیرا در این هفته رئال در ریازور به میدان میرود و به این ترتیب بازی سنگین قبل از ال دربی را زودتر انجام میدهد , در صورتی که بارسا در نیو کمپ بامالاگا بازی داشت و پیروزی احتمالی بارسا و توفق احتمالی رئال برابر دپورتیوو جو ال کلاسیکو را به نفع بارسا می کرد !!! اما با این برنامه ریزی قبل از ال دربی بارسا باید در زمین گتافه ی شگفتی ساز بازی کند و رئال در سانتیاگوه با زاراگوزا!!!
گذشته از این عمل فدراسیون فوتبال اسپانیا که همانند تیم پایتختشان کثیف بود بازهم با اعمال نفوذ بکهام را بخشید! بکهام که در دیدار با والنسیا داور را مورد تمسخر قرار داد و کارت زرد گرفت. وی در ادامه برای داور دست زد و با گرفتن کارت زرد دوم از بازی اخراج شد ولی فدراسیون او را بخشید و اجازه ی بازی کردن بکهام را در دیدار بعد رئال در ریازور داد و این نمونه ی بارزی از حمایت یک تیم است.

 

 از نظر فرانس فوتبال

5 بازیکن بارسا در لیست ۵۰ نفره ی برترینهای سال جهان

مجله ی معتبر فرانس فوتبال اسامی ۵۰ کاندیدای برترین های جهان را اعلام کرد و بر این اساس ژاوی هرناندز , اندرسون دکو سوزا , مارک فن بومل , رونالدینهو و ساموئل اتوئو آبی اناری های این لیست بودند. انتخاب رونالدینهو به عنوان برترین بازیکن سال جهان بسیار محتمل است. نکته ی جالب در این لیست نبودن اسم توتی و بودن تنها یک آسیایی بود و او پارک جی سونگ است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد