جادوی فرانکی, مادریدی ها را کوباند!!!


پس از اینکه فرانک رایکارد مربی فهیم بارسلونا در بازی ابتدای هفته به رونالدینهو و دکو استراحت داده بود 
مطبوعات مادریدی از روی جهالت و کمبود فهم فوتبالی , دست به شایعه پراکنی کردند. از جمله ی آنها این بود که رایکارد دکو را تنبیه کرده است!!!
آنها فکر کرده اند که بارسا مانند تیم بی خاصیت و بی صاحب شهر خودشان است. وقتی تیتر روزنامه های مادریدی نواموس بکهام است! یا مباحث عاشقانه ی رونالدوی لجن! چه انتظاری باید از این تیم داشت؟
رایکارد نیز صریحا در مقابل نوشته های ایم مطبوعات موضع گرفت و اعلام داشت:"من هرکز دکو را تنبیه نکرده ام و با استراحت دادن وی و رونالدینهو می خواستم بیشترین بهره را از آنها در لیگ قهرمانان اروپا ببرم"جمله ی فرانکی را بارها بخوانید.حالا به این نکته توجه کنید که 3 گل از 4 گل بارسا برابر اودینزه را رونالدینهو زد, و گل دیگر را دکو! آنان همان هایی هستند که رایکارد گفته بود. آیا عجیب نیست , این جادوی فرانکی است, این اوج درک بالای یک مربی از بازیکنان تیم اش است.

در پایان باید گفت , نه تنها رئای ها بلکه

مادریدی ها خفه شوید!!!


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سرانجام مشکل مسی حل شد


مشکل پاسپورت اروپایی لیونل مسی
, جواهر پرآوازه ی بارسلونا با همت بسیار زیاد خوان لاپورتا حل شده و این بازیکن می تواند از بازی
با زاراگوزا که در نیوکمپ برگزار می شود در لا لیگا به میدان برود. رایکارد در لیگ قهرمانان به این ستاره ی آینده دار اعتماد خاصی دارد به طوری که در بازی با اودینزه از ابتدای بازی به میدان رفت و 70 دقیقه برای بارسا بازی کرد که بازی قابل قبولی داشت . وی در بازی برابر وردربرمن در ورزن اشتادیوم هم  در 15 دقیقه ی آخر به  بازی گرفته شد. به نظر می رسد با ادامه ی روند اعتماد رایکارد به مسی , وی جانشین

ژولی شود.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:14 ب.ظ

با آرزوی ورشکستگی رئال
وب خوبی داری
در ضمن بیشتر از میسی کوچولو بنویس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد