Super Copa

بدون شک مهم ترین بازی بارسلونا تا قبل از پنجم شهریور یعنی آغاز لیگا سوپر کوپاست.بارسلونا در حالی به مصاف رئال بتیس می رود که هیچ کدام حاضر به کم کاری در این بازی نیستند.در حالی که مقامات بتیسی به شدت تاکید دارند که جام را فتح خواهند کرد ولی بر روی کاغذ شانس بسیار کمی دارند.
قهرمانی بارسلونا در این جام علاوه بر اینکه به افتخارات این باشگاه مردمی اضافه می کندمی تواند خونی تازه به رگهای بارسا برای فتح لیگ قهرمانانن و البته لا لیگا باشد. برتری بارسا: بزرگترین برتری بارسلونا بدون شک بازیکنان اش است اما یکی دیگر از شانس های بزرگ این است که بازی اول در سویل انجام می شود و تیم کاتالانی در صورت نتیجه نگرفتن می تواند در نیوکمپ هولناک کار حریف را یک سره کند و سوپر پویول بار دیگر مجبور شود سنگینی جام رابچشد.
برتری بتیس: رئالی ها به عنوان یکی از گربه سیاه های بارسلون در سالهای اخیر معروف شدند. اما به خاطر داشته باشید بارسلونا دو فصل قبل این تیم را در نیوکمپ با 4 گل در هم کوبید. حال آنکه بارسلونای 4-2003 با بارسلونای 6-2005 اصلا قابل مقایسه نیست.
آیا سوپر کوپا دومین قهرمانی بارسلونا در شش سال اخیر خواهد بود؟

 

والدس بهترین شد


تست پزشکی - ورزشی بارسلونا که به تعبیر روزنامه ی خبر ورزشی بسیار سخت و جالب بود از تمامی بازیکنان به جز رونالدینهو که گویا در تعطیلات به سر می برد گرفته شد و سنگربان شایسته بارسا سربلند تر از همه بود. والدس نمره ی 96 را کسب کرد. به نظر من این جای تعجب ندارد چون والدس چنان به خود اطمینان دارد که گفته کمتر از 15 گل می خورم.عمل کردن به چنین قولی آن هم در لیگا بسیار سخت است اما معلوم می شود والدس سخت در تلاش است و چنین جسارتی از سوی او ستودنی است.

 


والدس خانه نشین شد

بالاخره پس از مدت ها کشمکش قرارداد ویکتور والدس دروازه بان بسیار محبوب بارسلونا نیز تمدید شد.وی که پس از شنیدن حمایت دوباره ی سینیور لاپورتا از راسل تهدید کرده بود بارسا را ترک می کند باعث ناراحتی هواداران شده بود ولی با تمدید قرارداد خود تا 2010 در بارسلونا که خود او آن را خانه می نامد خواهد بود.
این عمل ویکتور والدس پس از یک هفته سکوت کاتالان را شکست و این بدون شک خبری بسیارخوشحال کننده خواهد بود. با تمدید قرارداد والدس تمام نگرانی های لاپورتا و شخص رایکارد تمام شد وبارسا با تمام قدرت و بدون ناراحتی خاطر میتواند امسال هت تریک کند.
اما چیزی که از زبان رئیس , مربی , بازیکنان و هواداران بیرون می آید قهرمانی در اروپاست.جام با ارزشی که بارسا نزدیک به 13 سال است که آن را پس داده و امسال امید بسیار برای فتح آن دارد. لالیگا در اولویت دوم قرار دارد.البته بارسا به هیچ وجه نمی خواهد سوپر کاپرا به بتیسی بدهد که در فصل گذشته بد جوری چوب لای چرخش گذاشت. لاپورتا در یکی از مصاحبه های خود گفته بود:" امسال به فکر کوپا دل ری هم هستیم!"
این گفته ها لرزه را بر اندام اهالی مادرید انداخت چون بارسا در دوره ی ریاست لاپورتا این جام را جدی نمی گرفت. البته لاپورتا گفته بود:" دل ری پادشاهی است پس مال پادشاه"
ولی ما هواداران می گوییم : دل ری پادشاهیست ولی مال کاتالا نهاست.


در عین ناباوری: بارسلونا محکوم شد

یوفا جریمه ی تخلفات دو باشگاه چلسی(کثیف) و بارسلونا! را اعلام کرد.بر این اساس باشگاه لندنی محکوم به پرداخت 13500 یورو و بارسا موظف به پرداخت 3000 یورو شدند. معلوم نیست که این تصمیم یوفا در مورد بارسلونا برچه اساسی صادر شده است. آن هم با توجه به این موضوع که کولینا گل چهارم چلسی  را که کاملا غلط بود را گرفت ولی بارسلونا اصلا شکایت کتبی نکرد !(اگر هر باشگاه دیگری بود بدون شک این کار را می کرد) پس چرا یوفا از باشگاه کاتالان هاحتی تقدیر نکرد؟
البته که کولینا(بهترین داور جهان!) حتی پس از بازبینی فیلم باز اصرار داشت که خطایی صورت نگرفته اما خود کاروالیو بعد ها(وقتی خرشون از پل گذشت) در یک مصاحبه ی مطبوعاتی معتبر اذعان داشت که: من روی والدس خطا کردم!!!
در واقع بارسلونا مظلومانه از جام کنار رفت. یوفا به خاطر حذف ناجوانمردانه ی بارساحتی زحمت عذر خواهی هم به خود نداد . پاداش نخواستیم چرا جریمه؟؟؟
این اصلا عادلانه نیست

بجنبید


دوستان بجنبید و در نظر سنجی بزرگ این وبلاگ شرکت کنید

با تشکر: S.R.A

www.Antimadrid.blogsky.com