ضربات ایستگاهی بارسا کمر اودینزه را شکست


بارسلونا توانست با هنرنمایی ستارگانی حقیقی خود اودینزه
, تیم سخت کوش ایتالیایی را با نتیجه ی 4 بر 1 در هم بکوبد.
بارسا در حالی دومین برد خود را با این نتیجه در هفته ی اخیر پشت سر می گذارد که با ترکیب بسیار خوبی راهی میدان شده بود.
والدس - پویول - اوله گوئر - بلتی - جیو - ژاوی - فان بومل - دکو - اتوئو- رونالدینهو و مسی در ترکیب اولیه ی بارسا

جا داشتند. جادویی دیگر از رونالدینهو! در دقیقه ی 12 , رونالدینهو پشت ضربه ی کاشته ای ایستاد که در حدود 28 متری دروازه بود, ضربه ی بی نقص او نیوکمپ را منفجر کرد. یک ضربه ی فوق العاده که دروازه بان اودینزه فقط شاهد گل شدن آن بود. بعد این گل اودینزه فشار بسیاری را به بارسا متحمل کرد و سرانجام توانست در کمتر از 15 دقیقه بعد از گل بارسا بازی را  به تساوی بکشاند. این گل از روی یک ضربه ی کرنر و اشتباه مدافعان بارسا به ثمر رسید. اما این بارسلونا بود که دوباره حملات مرگبار خود را آغازکرد. باز هم یک ضربه ی ایستگاهی که البته هم فاصله اش بیشتر  بود و هم زاویه اش نسبت به دروازه.
رونالدینهو به طرف توپ یورش می برد اما به یک باره عقب نشینی می کند تا دکویی این

ضربه را بزند که این خطا را گرفته بود.  ضربه ی بسیار زیبا ی دکو فقط حق داشت به تور دروازه بچسبد , فقط همین! نیوکمپ  دوباره برای یک گل زیبای دیگر غرق در شادمانی و سرور شد. حملات بارسا تمامی نداشت. در شبی که بلتی پر کار و ژاوی , رونالدینهو و دکوعالی بودند , ساموئل اتوئو چندان خوب کار نکرد. در یک حمله ی دیگر که اتوئو آن را طراحی کرده بود بارسا به گل رسید. اتوئو توپ را تا خط پیش برد و آنگاه با یک پاس به عقب قصد داشت پایه گذار اولین گل اروپایی مسی شود. در حالی که توپ از مقابل چشمان مسی عبور کرد این رونالدینهو بود که با مهارت خاص خود و با دقت تمام سومین گل بارسا را به ثمر برساند.
نیمه ی اول با همین نتیجه به پایان رسید . در 15 دقیقه ی نیمه ی دوم بازی نسبت به نیمه ی اولی که بسیار سریع , پر حادثه و بسیار زیبا بود , چندان چنگی به دل نزد ولی در حدود دقیقه ی 60 بود که بازیکن اودینزه با خطا روی بلتی با گرفتن کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. از اینجا به بعد بود که بارسا بیش از پیش سوار بر بازی و توپ شد . انیستا جای فان بوملی به بازی آمد که خوب کار کرده بود ولی به نظر می رسید رایکارد برای اینکه او یک کارت زرد داشت , جایش را به آندرس انیستا داد. انیستا نمایشی قابل  قبول داشت. در همین بینابین بود که رونالدینهو در گوش راست خط دفاعی اودینزه نفوذ کرد و با توقف در محوطه ی جریمه توسط مدافعان حریف,  بارسا را صاحب یک ضرب پنالتی کرد که البته خوش پشت آن ایستاد.

او با چسباندن توپ به گوش راست دروازه هت تریک کرد تا ستاره ی بی چون وچرای بارسا در این بازی باشد. ازکوئه رو از دقیقه ی 70 به جای مسی وارد زمین شد, اتوئو هم در 5 دقیقه ی پایانی جایش را به لارسن داد.رونالدینهو علاوه بر این که بهترین بازیکن این بازی انتخاب شد , از مجموع 19 گل زده شده در شب اول از مرحله ی گروهی ,3 گل را به نام خود ثبت کند و نوید روزهای طلایی بارسا بعد از ناکامی های اخیر را بدهد. در دیگر بازی این گروه پاناتینایکوس 2 بر 1 وردربرمن را شکست داد تا بعد از بارسا و اودینزه در رتبه ی سوم قرار بگیرد واز طرفی برمنی ها را نیز از کسب امتیاز در این گروه محروم کند.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد بارسلونا یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:04 ق.ظ

سلام.آقا یه کاری بکن بارسا ۲ بر ۰ عقبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد