قدم اول برای اصلی ترین هدف آبی اناری


در آغاز هفته ی اول از سری بازیهای لیگ قهرمانان اروپا , بارسلونای کاتالونیا در اولین بازی باید در خاک آلمان به مصاف وردربرمن برود. وردربرمن تیم دست و پا بسته ای نیست باور کنید! به تعبیری دیگر جدی ترین و سر سخت ترین رقیب برای سربازان بلائوگرانا در این گروه است.هم اکنون برمنی ها در شرایط ایده الی به سر می برند و در جدول در رتبه ی سوم بوندس لیگا قرار دارد. پیروزی  پر گل 5 بر یک مقابل تیم کایزرسلاترن روحیه ی این تیم را دو چندان کرده.
معروف ترین بازیکن این تیم میروسلاو کلوزه است و البته بازیکنان سرشناس دیگری مانند فرینگز , والدز و... اما شاگردان فرانکی هم در شرایط خوبی به سر می برند. اتوئو با زدن دو گل زنگ خطر را  برای مدعیان آقای گلی در لا لیگا به صدا در آورد. رونالدویی که ادعا می کند 35 گل خواهد زد و البته کژمان و فورلان که گلزنی در لیگا را مانند آب خوردن می دانند!!!
حس زدن تر کیب بارسا چندان سخت به نظر نمی آید اما نکته ی بسیار جالب این است که در لیست 19 نفره ی اعزامی به آلمان نام مسی نیز دیده می شود. جوانی که با توجه به  فشار زیاد مطبوعات , هواداران و البته شخصیت های بزرگ و معروف احتمال حضورش در این بازی , ولو به صورت ذخیره وجود دارد. والدس به همراه دیواره چهار نفره ی  خود تا به حال در لیگا گل نخورده و امیدوار است بتواند بازهم به کمک قدرت دفاعی که پویول سردار آن است بازهم مهاجمان حریف را در امر گلزنی ناکام بگذارد. دکو و ژاوی هم وضع خوبی دارند و اگر رونالدینهو, همان رونی نیوکمپ باشد گلزنی کار سختی به نظر نخواهد رسید.
در پایان باید اظهار داشت بارسلونا در صورت پیروزی در این دیدار تا حدود بسیار  مشکلات روبه رو را در مرحله ی گروهی پشت سر خواهد گذاشت.اسامی 19 نفره ی اعزامی به شرح زیر است:
والدس - خورکه را - پویول - بلتی - مارکز - جیو - فان بومل - ادمیلسون - سیلوینهو -  اوله گوئر - دکو - ژاوی - اتوئو - ژولی - لارسن - رونالدینهو - ازکوئه رو انیستا و لئو مسی.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد پویول پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:49 ق.ظ http://barcelonabravo.persianblog.com

سلام.
داداش بارسایی چرا دیگه به ما سر نمی زنی..؟؟؟
بابای.....

محمد بارسلونا پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:28 ق.ظ http://www.fcbrcelona.blogfa.com

سلام.رضا جان برد بارسا رو تبریک میگم.یه وبلاگ آنتی رئال داشتی .حتما آدرسشو بده لازم دارم.ممنون.راستی من امروز غروب آپم یه سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد